5 savaičių kursas – žinios ir patirtys norintiems komunikuoti socialiniuose tinkluose bei geriau suprasti asmeninius ribojančius įsitikinimus, kurie trukdo tai daryti, ir juos kartu išspręsti.
Mokymų metu buvo mokomasi:
Susikurti Facebook verslo puslapį arba susitvarkyti esamą.
Nustatyti koks turinys įdomiausias Facebook puslapio sekėjams.
Vertinti savo puslapio efektyvumą.
Tinkamai komunikuoti.
Efektyviai planuoti turinį ir jo kūrimo strategijas: kaip sugaišti kuo mažiau laiko kuriant turinį, kokiais įrankiais jį planuotis ir kaip automatiškai publikuoti pasirinktu laiku.
Naudoti turinio formatus, kurie geriausiai padeda įtraukti sekėjus: ką sekėjai nori matyti ant savo naujienų srauto, koks turinys geriausiai parduoda, o koks – pasakoja istoriją.
Matuoti rezultatus: kurie rodikliai svarbiausi ir kur juos rasti.
Keisti įpročių ir patirties struktūrą.
8 teoriniai ir 5 praktiniai susitikimai. Mokymų dalyvė - Elena Vanagaitė, Žemųjų Šančių bendruomenės pirmininkė. Trukmė 5 savaitės, 10 val. online susitikimų, 15 val. mokymų įrašų ir 20 val. savarankiško darbo.
Teorijos įrašų temos:
Teorija 1 - Facebook: asmeninė paskyra vs verslo paskyra. Aspektai. Nustatymai. Įrankių juostos.
Teorija 2 - Kliento avataras. "Šalti" klientai vs "šilti" klientai.
Teorija 3 - Instagram paskyra.
Teorija 4 - Tekstų rašymas.
Teorija 5 - LinkedIn paskyra
Teorija 6 - Darbas su Canva
Teorija 7 - Video formatas
Teorija 8 - Komunikacijos strategijos soc. tinkluose.
Data: 2022 m. lapkričio 2 d.
Laikas: 18:00 (EET)
Vieta: Virtualus renginys
Ši svetainė jūsų įrenginyje išsaugo nedideles teksto rinkmenas (slapukus) tam, kad pateiktų tinkamesnį turinį arba statistikos tikslais. Jūs galite išjungti slapukų naudojimą pakeisdami savo naršyklės nustatymus. Naršydami nepakeitę naršyklės nustatymų suteikiate mums leidimą išsaugoti šią informaciją jūsų įrenginyje.